Extra inkomsten voor de KU12, door jouw online aankoop. Bestel niks zonder SponsorKliks!

SponsorKliks

Met SponsorKliks kan je een financiële bijdrage leveren aan de Stichting KU12, zonder dat het jou een cent extra kost!

SponsorKliks, gratis sponsoren!

 

Hoe werkt het?

Heel simpel. Voor jouw online aankoop betalen webwinkels en restaurants een percentage commissie voor elke bestelling (ex BTW) die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. SponsorKliks maakt 75% daarvan over naar de bankrekening van de Stichting KU12, als jij voortaan je online aankopen doet via onze Clubpagina

Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Wehkamp of Coolblue gaat, of via SponsorKliks.nl naar de site van de webwinkel, je betaalt hetzelfde (en soms zelfs minder). Alleen in het laatste geval keert de webwinkel een commissie uit. En daar profiteert de KU12 direct van. 75% van de door SponsorKliks ontvangen commissie wordt overgemaakt naar de bankrekening van Stichting KU12.

SponsorKliks is al sinds 2011 actief. Door de hoge omzetten die zij leveren worden zij bij de meeste webwinkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen zij zeer goede, en regelmatig exclusieve commissie-afspraken maken. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie, 75%, uit in de markt!


SponsorKliks en de KU12

De KU12 heeft een eigen Clubpagina bij SponsorKliks, met daarop links naar 3500 restaurants en tientallen webwinkels.

Als je via de Clubpagina van de KU12 bijvoorbeeld online een pizza bestelt via Thuisbezorgd of online een wasmachine koopt bij Coolblue, dan ontvangt de KU12 een percentage van het aankoopbedrag op de bankrekening.

De KU12 vaart er wel bij. En het kost jou niets extra!

Kleine moeite

Voor jou een kleine moeite, voor de KU12 directe inkomsten. Vertel het aan andere mensen die de KU12 een warm hart toedragen!

Via de categorieën boven in het menu kan je bij heel veel verschillende webwinkels, zoals Bol.com, Coolblue, Booking.com, Thuisbezorgd, Expert, MediaMarkt, Albert Heijn en Expedia, bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan naar de KU12.


Wat kun je doen als het niet meteen goed gaat?

Een aankoop die via de app of via de Clubpagina gedaan wordt, verschijnt doorgaans binnen 24 uur op de Transactie-pagina. Die is via de app gemakkelijk te vinden. Je kunt je ook aanmelden en dan ontvang je een e-mail met dit overzicht.

Wat kun je doen als je aankoop niet binnen een week in het transactieoverzicht terug te vinden is?

Lees verder

 SponsorKliks, gratis sponsoren!

SponsorKliks op Twitter

SponsorKliks op Facebook

Over SponsorKliks

Het idee van Sponsorkliks ontstond in de kantine van HFC Edo tijdens een derde helft tussen twee leden.

Arno Kensen kwam in 2000 voor het eerst in aanraking met internet (en e-commerce) als lid van het management team van Vuurwerk Internet BV, indertijd de grootste hostingprovider. Vanaf 2003 is Arno druk geweest met het oprichten en uitbouwen, o.a. via franchise, van Caramello Haarwerken. Een on- en offline leverancier van haarwerken, hair-extensions en haarverzorgingsproducten. 

Menno de Vries heeft in 1996 de Dinnersite.nl restaurantgids opgericht. Een van de grootste promotieplatforms voor restaurants en actief in 7 landen. Menno heeft zich altijd bezig gehouden met het bedenken en ontwikkelen van nieuwe diensten. Hij is hiervoor diverse keren genomineerd voor de Innovation Awards van de Horecava. In 2001 was Dinnersite.nl de eerste site waar restaurants beschikbaarheid konden opgeven en gereserveerd kon worden met een directe bevestiging.

Op een gegeven  moment ging het gesprek over een idee dat Menno had voor zijn reserveringssysteem voor restaurants. Restaurants betaalden € 2,00 bij elke reservering via de website van Menno. Menno, op dat moment directeur van restaurantgids Dinnersite, kwam met het volgende briljante idee.

Menno zei: “Als (sport)verenigingen nou eens een Dinnersite-banner op hun site zouden zetten en leden reserveren via die banner een restaurant, dan ontvangt de club € 1,00. Ik draag dus 50% van mijn inkomsten af aan de club in ruil voor promotie van mijn reserveringssysteem. Zo heeft de vereniging er ook (financieel) baat bij”.

Een beetje geschiedenis

Wat leuk is om te weten is dat Menno al in 1996, toen internet nog totaal geen gemeengoed was, met Dinnersite was begonnen. Als bijbaan naast zijn studie economie hield hij zich bezig met internet businessmodellen. Om het idee van een reserveer-site te testen ging hij op de fiets langs restaurants in een groot aantal binnensteden, wat uiteindelijk resulteerde in de grootste restaurantgids van Nederland.

Toen Arno zijn geniale idee aanhoorde was hij enorm enthousiast en zag gelijk de enorme potentie ervan. Maar ook dat het niet alleen voorbehouden moest zijn voor restauranthouders. 

Arno’s achtergrond lag juist in het webwinkelgedeelte en affiliate-marketing en zag een welkome, versterkende aanvulling op het idee van Menno. Arno reageerde met: “Wat een briljant idee, maar waarom voeg je daar ook niet Wehkamp, Bol en Booking en alle andere webwinkels aan toe? Zij betalen immers ook een commissie uit aan diegene die een klant aanbrengt.”

En zo ontstond SponsorKliks.